top
bg
רוצה לדעת איזה ביטוחים יש לך?זה הזמן לבדיקת ביטוחים פשוטה, מקצועית ומהירה

מה הגיל שלך?

לכמה חברות יוצא לך לשלם בכל חודש?

מתי בפעם האחרונה בדקת את הביטוחים שלך?

יכול להיות שיש לך כפל ביטוחים

רוצה שנוזיל לך את העלויות?

קראתי ואישרתי את התקנון

אנא מלא שדות חובה!

בדיקה בהר הביטוח? תחשבו שוב

חברות הביטוח גורמות לזה שלא תוכלו להסתמך על בדיקה בהר הביטוח

אם חשבתם שמשרד האוצר הצליח לעשות סוף לסאגת הכפל ביטוחים ולנטרל את "התכסיסים" של חברות הביטוח – תחשבו שוב.

כתבת תחקיר של Ynet מתאריך 16/2/2020 חשפה כי חלק מחברות הביטוח, גורמות למבוטחים לחתום על סעיף שמאפשר להן לא להעביר את המידע להר הביטוח – אולי זה קרה גם לך?

ככה תעשו בדיקה שתעשה את העבודה;

הר הביטוח יצר שקיפות, עד שחברות הביטוח החליטו שזה לא מתאים להן

לפני כמה שנים, קם משרד האוצר בקול תרועה ואמר לחברות הביטוח "עד פה" – מעתה ועד עולם, כל מבוטח שרוכש דרכן פוליסת ביטוח, תהא אשר תהא, חובה עליכן להעביר את המידע עליה למנוע חיפוש הביטוחים הממשלתי "הר הביטוח"

המטרה של משרד האוצר הייתה תמימה וטובה, להנגיש לציבור הישראלי את המידע הנחוץ לו על פוליסות הביטוח עליהן הוא משלם ממיטב כספו בכל חודש, ולתת את האופציה להחליט האם הפוליסות הללו מספיק טובות או שאולי כדאי לעשות "מחשב מסלול מחדש" ולקבל הצעה על אותה הפוליסה (או אולי על פוליסה משודרגת) מחברת ביטוח אחרת.

בתחילת הדרך הכל הלך חלק, וחברות הביטוח שיתפו פעולה עד שהן עלו על "פטנט" חדש – אולי אנחנו חייבות להעביר את המידע, אבל לציבור המבוטחים מותר לסרב. והבלגן – חוגג.

בלי בדיקה מקצועית, לא ניתן לדעת אם המידע בהר הביטוח מהימן

כדי לדעת איזה ביטוחים יש לכם כמה אתם משלמים עליהם, אין מנוס ותהיו חייבים לעשות בדיקת כפל ביטוחים מקצועית של גורם מוסמך שיש לו ערוצי תקשורת פתוחים מול חברת הביטוח. 

אם תבדקו לבד – סביר מאוד להניח שיש אפשרות שגם אתם חתמתם על אותו סעיף מפוקפק שחברות הביטוח הכניסו בחוזה. ואם תעשו בדיקה בעצמכם, לא כל הנתונים הקיימים עליכם יופיעו בה.

לרוב, אף אדם לא מבצע בדיקה בהר הביטוח סתם, ויש שתי סיבות שבגללן מבוטחים בהרבה סוכנויות וחברות ביטוח פונים אלינו לטובת בדיקה מקצועית ומקיפה; הסיבה הראשונה היא מחיר גבוה מדי והסיבה השנייה היא שנציגי המכירות הבטיחו – ולא קיימו. 

מחיר גבוה מדי על ביטוח

האם אתם זוכרים מתי עשיתם את פוליסת הביטוח שלכם? ואם כן, על איזו רשימת חברות ביטוח עברתם שבדקתם מחירים בזמנו? סביר להניח שזה היה מזמן ולפי כמה וכמה מחקרים, לא בדקתם עם יותר משתי חברות ביטוח. 

תנו לנו להזכיר לכם משהו – יש יותר מעשר חברות שונות שכל אחת מהן משתוקקת ללקוחות חדשים, ומציעה הטבות חסרות תקדים כדי לגייס אותם. בנוסף, זמנים השתנו ועם הפעם האחרונה שדיברתם עם חברת הביטוח הייתה לפני כמה שנים, סביר להניח שהמחירים כבר הספיקו להתעדכן כלפי מטה וניתן להוזיל בקלות את אותה הפוליסה שיש לכם.

לאחר בדיקה קצרה על ידי גורם מקצועי, נוכל לדעת בוודאות איזה פוליסה יש לכם ובאיזה חברה תוכלו לקבל עבורה את התנאים הטובים ביותר. ולהבדיל מבדיקה ממוצעת שכל אדם עושה בשתי חברות ביטוח שונות – אנחנו בודקים עם הרבה יותר!

נציג המכירות הבטיח ולא קיים? זמן לשינוי מידי

לא פעם אנחנו נתקלים במבוטחים שפנו אלינו אחרי שנציג המכירות של סוכנות קטנה או חברת הביטוח הבטיח להם משהו שפתאום התגלה כ"טעות בהבנה שלהם". ביטוח הוא עניין רציני ורק מומחים אמורים להתעסק בו. אחרת, אפילו בריאות של אדם יכולה להיפגע.

לצערנו, חלק מסוכנויות וחברות הביטוח מעסיקות אנשי מכירות ללא הכשרה מתאימה אשר מרוויחים משכורות עתק על דבר אחד בלבד – להוציא מכם את מספר כרטיס האשראי. לא פעם אחת התגלו מקרים שאנשי מכירות בחברות ביטוח מסוימות שיקרו במצח נחושה בשיחות טלפון עם לקוחות פוטנציאליים – רק כדי לסגור את המכירה. 

תעשו לעצמכם טובה, בדיקת ביטוחים עושים רק באמצעות גורם מקצועי, אמין ועם רישיון לעסוק בביטוח.

בדיקה עצמית לעומת בדיקה מקצועית

כפי שאתם כבר יודעים, כל אדם יכול להיכנס לאתר הר הביטוח של משרד האוצר, להכניס כמה פרטים אישיים עליו ולהיחשף למידע אודות הביטוחים שיש לו. הבעיה של השנים האחרונות היא שכבר לא ניתן לסמוך על המידע הזה ויש לפנות לכל חברות הביטוח כדי לקבל נתונים אותנטיים אודות הביטוחים שיש או אין לכם.

בדיקת ביטוחים עצמית

בדיקת ביטוחים עצמית תשקף לכם מידע חלקי או מלא אודות הביטוחים שיש לכם. אם לא תפנו לכל חברות הביטוח לא באמת תוכלו לדעת אם המידע שמופיע בבדיקה שעשיתם באופן עצמאי היא אותנטית או שאולי יש בה נתונים חסרים. 

בנוסף, אחרי שביצעתם את הבדיקה, איך תדעו עם הפוליסות המופיעות בה הן טובות באמת, תואמות את הכיסויים שאתם מעוניינים שיהיו לכם בביטוח והמחיר שלהן הוגן? זו עבודה לא פשוטה. בדיקת מקצועית תחסוך לכם את כל ההתלבטויות והבדיקה שאנחנו עושים – לגמרי בחינם.

בדיקת ביטוחים מקצועית

בדיקת ביטוחים מקצועית עדיפה בהרבה על בדיקת ביטוחים עצמית מכל הסיבות שצוינו לעיל. והשורה התחתונה היא, שבדיקה שעושים באופן עצמאי לוקה בחסר והנתונים המופיעים בה לא יובילו אתכם לשום מקום. 

אנחנו מציעים לכם לעשות בדיקה באופן עצמאי באתר הר הביטוח במקביל לבדיקה מקצועית שלנו ולאחר מכן להשוות בין הנתונים בתוספת ההמלצות שתקבלו מאיתנו. אין לכם מה להפסיד. 

חברות הביטוח לא עוברות על החוק, ומשרד האוצר מתקשה להתמודד

חברות הביטוח יודעות להציג לנו משהו אחד ולגרום לנו להאמין שזה משהו אחר. משרד האוצר מעולם לא אסר על האזרחים לדרוש שהנתונים עליהם יעברו למאגר הממשלתי. אבל אם נחשוב על זה רגע, איזו סיבה יש לאזרח לסרב שנתונים יעברו? הרי העברת הנתונים היא לטובתו האישית.

חברות ביטוח מנצלות את החוזה הדרקוני שהן מעבירות לחתימה למבוטחים ו"מכסות את העיניים" בזמן שהלקוח חותם מבלי לוודא אם הוא קרא והבין את הסעיף הזה. איך חתימה על סעיף כזה קשורה לפוליסת הביטוח שרכש? היא לא קשורה בכלל. היחידות שנהנות מ"הסתרת המידע" הזה, לכאורה, הן חברות הביטוח בלבד.

לבדיקת ביטוחים מקצועית, ללא עלות, דרך הר הביטוח הממשלתי וחברות הביטוח – צרו איתנו קשר.

popimg

אנחנו כאן בשבילך

    קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

    popimg

    מה הגיל שלך?

    לכמה חברות יוצא לך לשלם בכל חודש?

    מתי בפעם האחרונה בדקת את הביטוחים שלך?

    יכול להיות שיש לך כפל ביטוחים

    רוצה שנוזיל לך את העלויות?

    קראתי ואישרתי את התקנון

    אנא מלא שדות חובה!
    close

    תקנון לורם

    בדיקה בדיקה

    popimg

    אנחנו כאן בשבילך

      קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

      popimg