top
bg

ביטוח מבנה למשכנתא בקליק

ביטוח מבנה משכנתא בקליק3 שאלות ומצאת את הביטוח הזול ביותר

איזה ביטוח משכנתא מחפשים?

מה הגיל שלך?

מה שווי הנכס?

אנחנו תכף מוצאים לך ביטוח משתלם

למי הפוליסה?

קראתי ואישרתי את התקנון

אנא מלא שדות חובה!

ככה תעשו ביטוח מבנה למשכנתא

יש משהו אחד שכולנו יכולים להסכים עליו – בנקים לא אוהבים להפסיד כסף. ממש לא אוהבים להפסיד. ולכן, אחד הביטוחים (מתוך שניים) שהם מחייבים לעשות כדי לקבל הלוואה לרכישת נכס הוא ביטוח מבנה למשכנתא. 

לא מספיקה להם הריבית הגבוהה לאורך כל חיי המשכנתא וגם לא העובדה שהנכס שהחלטתם לקנות משועבד אליהם עד שתסיימו את התשלומים בעוד עשרים או שלושים שנה. מכריחים אותנו לעשות ולשלם את מחיר ביטוח המשכנתא. ככה אנחנו בעצם מבטיחים להם שאם חלילה יקרה משהו לנו או לנכס – יהיה מי שיחזיר להם את הכסף. 

הרבה רווח, אין סיכון, אחלה דיל בשביל הבנקים. ולנו? נשאר לנו רק למצוא את עלות ביטוח מבנה למשכנתא הנמוכה ביותר, כדי להוריד כמה שיותר את העלות הכוללת של הנכס שקנינו. וכאן תבינו בדיוק איך לעשות את זה. 

השלב הראשון לחיסכון - לדעת מה מה מכסה ביטוח מבנה למשכנתא

השלב הראשון בחיסכון של עלות הביטוח הוא לדעת בדיוק מה הבנקים מבקשים מאתנו לבטח, ולא לשלם על שום כיסוי "אקסטרה" אלא אם אנחנו באמת רוצים.

ביטוח מבנה למשכנתא כולל כל כיסוי שיכול לגרום לנכס להיות "לא שמיש". הכוונה לכיסויים מפני שריפות, רעידות אדמה, פיצוצים, שיטפונות, נזקי צנרת, מזג אויר וכו'. שווי הביטוח צריך להיות בגובה המשכנתא, ולא יותר.

הטעות של הרבה לקוחות שפונים אלינו בבקשה להחליף ביטוח משכנתא קיים היא שמכרו להם את אותם "אקסטרה כיסויים" שהזכרנו קודם לכן. ובמקום ביטוח מבנה קלאסי מכרו להם ביטוח בשווי גבוה משמעותית משווי המשכנתא שהם לקחו, כולל כיסויים שבכלל לא צריכים להיות בו (כמו כיסוי על תכולה, שוד וכו').

למען הסדר הטוב והכיס שלכם, בדקו עם הבנק שלכם איזה כיסויים הוא רוצה בדיוק שיהיו בפוליסה. ותעשו סקר שוק רק עבור הכיסויים האלו. במידה ואתם גם ככה רוצים לבטח את הדירה שלכם בסכום נוסף או בכיסויים נוספים עשו זאת במסגרת ביטוח דירה נפרד מהביטוח למשכנתא. ככה תמנעו מאיש המכירות של חברת הביטוח "לדחוף לכם כיסויים" שלא לצורך ותוכלו להתרכז בעיקר – למצוא מחיר זול.

אם אינכם יודעים אילו כיסויים אתם צריכים למשכנתא שלכם או לחלופין אתם מעוניינים שאנחנו נמצא עבורכם את הביטוח האטרקטיבי ביותר, צרו אתנו קשר.

השלב השני לחיסכון - השוואת מחירים

אחד המשפטים הנפוצים ביותר של לקוחות שמתקשרים אלינו כדי לברר כמה עולה ביטוח משכנתא הוא "עשיתי ביטוח לפני כמה שנים, לא זוכר בדיוק מתי". ופה בעצם המומחים שלנו מבינים את שורש הבעיה.

אני בטוח שכבר יצא לכם להיתקל באיזה פרסומות או שתיים המציעות מבצעים חסרי תקדים ועלות ביטוח מבנה למשכנתא נמוכה מהרגיל. אז, ככה זה כל הזמן! ואין שום סיבה שלא תעברו בין חברת ביטוח אחת לחברה אחרת אם מציעים לכם מחיר טוב. זה לוקח כמה דקות, וזה יחסוך לכם מלא כסף.

חברות ביטוח משקיעות מאמצים רבים בגיוס לקוחות חדשים ומוכנות במקרים מסוימים אפילו להפסיד כסף בשנה הראשונה של ההתקשרות כדי להרוויח בכל היתר. השאלה היא אם אתם תחליטו לנצל את זה לטובתכם או שתחליטו להעשיר את בעלי המניות של חברת הביטוח.

השלב השלישי לחיסכון - יד על הדופק

מחיר ביטוח מבנה למשכנתא בטווח הארוך יקבע רק לפי מספר הפעמים שתחליטו לעשות סקר שוק ולעבור בין חברות ביטוח. נכון, מעבר אחד יכול לחסוך לכם הרבה כסף לשנה אבל מה אם תגדירו לעצמכם כל שנה לבדוק איפה מציעים לכם את המחיר הטוב ביותר לביטוח משכנתא? תחסכו הרבה יותר!

אז נכון שזו התעסקות, אבל אם אתם כבר בקטע של חיסכון אז למה לא? ובלי קשר להשוואת מחירי ביטוח מבנה למשכנתא, שריינו לכם יום ביומן שבו אתם עושים השוואת מחירים של כל הביטוחים שאתם משלמים עליהם. ואפילו חברות תקשורת. אין לכם מה להפסיד ואנחנו מבטיחים לכם שאתם עוד תתפלאו כמה אתם יכולים לחסוך בכל שנה.

טיפים למציאת מחיר משתלם לביטוח מבנה למשכנתא 

שלב ፲

עשו רשימה מדויקת של הכיסויים שהבנק מבקש שיהיו בביטוח משכנתא ועשו סקר שוק מסודר בין כל חברות הביטוח.

✘ אל תסכימו לעשות שום כיסוי נוסף מעבר לאלו שביקש מכם הבנק, אלא אם כן תכננתם לרכוש אותם מלכתחילה. וגם זה, כדאי לעשות בנפרד מביטוח מבנה למשכנתא ובחברה אחרת.

שלב ፲፲

✓ עברו לחברת ביטוח אחרת אם אתם נתקלים בפרסומת שממש תפסה לכם את העין ומציעה "הצעה שאי אפשר לסרב לה", יכול להיות שיש אמת בגו.

✘ אל תשמרו אמונים לחברת ביטוח אחת או לבנק שדרכו עשיתם את הביטוח שלכם. אתם רק עוד תוספת יפה לשורה התחתונה שלהם, וכך אתם צריכים גם לנהוג. 

שלב ፲፲፲

✓ תחגגו יום הולדת שנה לביטוח המשכנתא שלכם ותנו לו מתנה כמו שצריך – טיול לחברה אחרת. בצעו בכל שנה סקר שוק מהיר בין כמה חברות ביטוח ובדקו איזו מהחברות מציעה לכם את התנאים הכי טובים. יש סיבה לעבור? תנו אוקיי לאיש המכירות שיתחיל לטפל בניירת ותתחילו לחסוך.

✘ אל תזניחו. גם אם עברתם פעם אחת לחברה שהציעה לכם דיל טוב, זה לא אומר שבעוד שנה או שנתיים לא תוכלו למצוא דיל טוב יותר, בהרבה.

ביטוח חיים למשכנתא – הצלע השנייה של ביטוח מבנה למשכנתא

ביטוח משכנתא בעצם מורכב מביטוח מבנה וביטוח חיים למשכנתא, שניהם נועדו לשמור על הבנק מכל רע.

יש אופציה לעשות את שני הביטוחים הללו בנפרד אך זה לא מומלץ. חברות הביטוח לא אוהבות את זה, הן יעדיפו שתעשו אצלן את מלוא הביטוח ובדר"כ גם יציגו את זה כעובדה ("זה מה יש").

יכול להיות שאם תעשו ביטוח חיים בחברה אחת וביטוח דירה למשכנתא בחברה אחת תוכלו לחסוך כמה שקלים בודדים, אבל זה כבר קצת טריקי וקשה יותר לעקוב אחרי עליית המחירים ולמצוא הצעות אטרקטיביות. 

לקבל הצעה משתלמת לביטוח המשכנתא שלכם חייגו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. מבטיחים לכם מחיר "בטוח".

popimg

אנחנו כאן בשבילך

    קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

    popimg

    איזה ביטוח משכנתא מחפשים?

    מה הגיל שלך?

    מה שווי הנכס?

    אנחנו תכף מוצאים לך ביטוח משתלם

    למי הפוליסה?

    קראתי ואישרתי את התקנון

    אנא מלא שדות חובה!
    close

    תקנון לורם

    בדיקה בדיקה

    popimg

    אנחנו כאן בשבילך

      קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

      popimg