top
whitebg bigarrow bigarrow

רוצה לקבל הצעה משתלמת?

    קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

    כל מה שצריך לדעת על ביטוח קורקינט חשמלי

    זכרו את המילים האלו, כי הן לא רחוקות מלהיות מציאות – ביטוח קורקינט חשמלי הוא מצרך חובה לכל רוכב ורוכבת, ללא יוצא מן הכלל. כמות הקורקינטים על הכבישים ועל שבילי האופניים אשר מטפסת בקצב מסחרר (וכתוצאה מכך מספר הנפגעים) סוללת דרך בטוחה לשם. 

    חברות הביטוח כבר יצאו עם פוליסות שמגנות על רוכבים ועוברי אורח, ולא מעט אנשים החליטו להתקשר אליהן ולרכוש אחת. עוד לפני שהוחלט שביטוח לקורקינט חשמלי יהיה במסגרת החוק ושוטרים יתחילו לעצור רוכבים ולחלק קנסות למי שאין אחד.

    אבל לפני שאתם מצלצלים לחברת ביטוח כזו או אחרת, כדאי שתדעו איך למצוא פוליסה איכותית המתאימה לצרכים שלכם. וכמובן, במחיר משתלם. 

    זו הסיבה שכדאי לכם לעשות ביטוח קורקינט חשמלי עוד היום

    אולי זה מרגיש בטוח יותר לרכב על קורקינט מאשר על אופנוע או רכב אחר, אבל הסטטיסטיקה מראה אחרת (צפו בכתבה של "כלכליסט" על הזינוק החד בנפגעי תאונות קורקינט). אם תשאלו ארבעה אנשים שאתם מכירים, אחד מהם יגיד לכם שהוא בעצמו נפצע בגלל תאונה או שהוא מכיר מישהו אחר שזה קרה לו. במקרה הטוב אולי תהיה לכם שריטה, אבל במקרה הפחות טוב זה יכול להיגמר בכמה שברים ואשפוז בבית חולים. לצערנו, מספר הרוכבים שנפגעים כתוצאה מתאונות ממשיך לעלות, וביטוח הוא כבר ממש בגדר חובה.

    ביטוח לקורקינט לא יכסה רק אתכם במידה וחלילה קרה לכם משהו, אלא גם אם בטעות פגעתם באדם אחר והוא נפצע. קרה לכם פעם שהולך רגל קפץ לשביל אופניים או התפרץ לכביש והייתם במרחק נגיעה מלהתרסק יחד איתו? בטוח שכן.

    פגיעה כזו, במהירות יחסית נמוכה יכולה לגרום ללא מעט בעיות רפואיות לשני הצדדים. ומישהו צריך לשלם על הטיפולים האלה. ביטוח לקורקינט חשמלי בחברה הנכונה יכסה את כל ההוצאות במידה ויהיו כאלה. ולכן, כדאי לכם לדאוג לביטוח אשר יכסה גם אתכם וגם את הצד השני.

    סוגי ביטוח לרוכבי קורקינט חשמלי

    יש שלושה סוגים לביטוח קורקינט. שניים מהם חשובים מאוד וממש בגדר חובה אישית ומוסרית לכל רוכב (עבורכם ועבור הצד השני) והשלישי הוא נספח למי שרוצה להרגיש קצת יותר ביטחון;

    ביטוח צד ג' לקורקינט חשמלי

    סביר להניח שאתם מכירים את השם מעולם ביטוחי הרכב אבל גם רוכבי קורקינט מבטחים את עצמם היום בביטוח צד ג', ומדובר על כיסוי שחשוב שיהיה לכולכם. הביטוח הזה מכסה פגיעה בצד שלישי – אדם אחר או ברכוש של אדם אחר. 

    למשל, במקרה שפורסם ב ynet שני רוכבים התנגשו עם הקורקינטים שלהם אחד בשני ונפצעו, אחד מהם נפצע קשה בראשו ופונה לבית החולים. לא משנה מי אשם בתאונה, ביטוח לקורקינט חשמלי צד ג' היה מכסה את ההוצאות הרפואיות עבור הטיפולים וגם את הנזק לרכוש (למשל נזק לקורקינט השני) במידה ונגרם.

    נזקים לרכוש עשויים להסתכם בכמה עשרות אלפי שקלים ונזקים לנפש (פציעה חמודה, מוות) יכולים להגיע גם למאות אלפי שקלים. תשלום של סכומים כאלו, במידה וחלילה תמצאו אשמים בתאונה, יכול לעכב את הצמיחה הכלכלית שלכם ולהכניס אתכם לבעיה רצינית. שמרו על עצמכם ורכשו ביטוח צד ג'.

    ביטוח נגד גניבת קורקינט חשמלי

    אמנם מדובר בנספח שהחברות מוסיפות לביטוח רוכב קורקינט והוא לא חשוב כמו השניים הראשונים אבל אם רכשתם קורקינט יקר, אולי כדאי שתשקלו לעשות גם ביטוח המכסה גניבה של קורקינט חשמלי.

    הביקוש הגבוה לכלים החשמליים האלו משפיע גם באופן ישיר על "עולם הפשע" וגורמים מסוימים (אפילו כנופיות ייעודיות) עוקבים אחר רוכבים עם כלים יקרים וגונבים אותם באישון לילה ואפילו לעיתים בצהרי היום. חשוב שבמידה והדבר יקרה לכם חברת הביטוח תדאג לשלם לכם עבור קורקינט חדש. רוב רוכבי הקורקינט משתמשים בו על בסיס יומיומי כדי להגיע לעבודה, לסידורים ולחברים ולקנות אחד חדש זה לא דבר שתמיד מתאפשר.

    ביטוח תאונות אישי לרוכבי קורקינט

    ביטוח צד ג' מספיק למי שרוצה להיות מבוטח מפני פגיעה באחר, אך לא מספיק למי שרוצה לבטח את עצמו.

    אם החלקתם בגלל מים המסלול ושברתם יד – אתם לא מבוטחים. ביטוח תאונות לרוכבים דואג לפיצוי במקרה של פציעה קשה בדמות שברים, כוויות, נכות  ואפילו במקרה מוות (בדומה לביטוח חיים). כך שאם יקרה לכם משהו (לא עלינו) ותזדקקו לכסף לטיפולים או אפילו לתקופה שבה אתם נאלצים לנוח ולא יכולים לעבוד, ביטוח קורקינט חשמלי איכותי ידאג שיהיה לכם.

    סכום הפיצוי בגובה תאונות נקבע על ידכם והוא משפיע ישירות על מחיר הביטוח של קורקינט חשמלי. ככל שתבקשו סכום פיצוי גבוה יותר, ככה המחיר החודשי של הפוליסה יעלה בהתאם. שווי הפיצוי המינימלי הוא 10,000 ש"ח לשבר ויכול להגיע גם למעל 250,000 ש"ח במקרים מסוימים.

    המחיר של ביטוח קורקינט חשמלי

    בדומה לכל ביטוח אחר שאתם מכירים, המחיר של ביטוח לקורקינט נקבע לפי הכיסויים בו וזהות המבוטח. ככל שמספר הכיסויים והשווי שלהם גבוה יותר, ככה המחיר של הביטוח גבוה יותר. בנוסף, לגיל ומין המבוטח יש גם השפעה ישירה על הביטוח. 

    כיסויים שונים, עלויות שונות

    מי אתם רוצים שיהיה מבוטח בביטוח לקורקינט חשמלי שעשיתם? אם זה רק אתם הסביבה פחות מטרידה אתכם המחיר של הביטוח יהיה נמוך באופן יחסי מביטוח שמכסה גם גורמים אחרים שהיו מעורבים בתאונה. 

    בנוסף, אם תבחרו בכיסויים בשווי גבוה המחיר של הביטוח יטפס בהתאם. על כיסוי מקסימלי של 500,000 ש"ח לא תשלמו כמו כיסוי מקסימלי של 200,000 ש"ח.

    גברים, נשים וגילאים

    כידוע לכם, נשים משלמות פחות על ביטוח הרכב שלהם. ולמה? הן פשוט סטטיסטית מעורבות בפחות תאונות מאשר גברים (סוגיית הנהג הטוב ביותר אמנם לא הוכרעה עדיין אבל סוגיית הנהג הזהיר ביותר הוכרעה בהחלט). אישה שתרצה לבטח את עצמה בביטוח לקורקינט חשמלי תשלם פחות מאשר גבר שירצה לבטח את עצמו באותו הביטוח.

    בנוסף, מחיר הביטוח נקבע גם לפי גיל המבוטח. רוכב צעיר ישלם כפול מרוכב מבוגר עם ניסיון. ככל שהסיכון של חברת הביטוח לשלם גבוה יותר, כך גם המחיר שתקבלו בהצעת מחיר יהיה. פשוט.

    שורה תחתונה, כמה עולה ביטוח קורקינט חשמלי?

    מחיר ביטוח לקורקינט חשמלי משתנה מאוד וקשה לקבוע בדיוק כמה הוא יעלה לכל אחד ואחת מכם. מחיר של ביטוח טוב נע כמה עשרות שקלים לחודש ויכול להגיע עד כמה מאות שקלים. ככל שהמחיר נמוך יותר כנראה שהכיסויים בביטוח פחות מקיפים. כדאי לחפש פוליסה מספיק מקיפה במחיר שפוי, זה אפשרי.

    אנחנו מתמחים בהשוואה בין חברות ביטוח ואיתור פוליסות איכותיות ומשתלמות לכל מבוטח או מבוטחת. כדי למצוא הצעה משתלמת לביטוח קורקינט חשמלי צרו אתנו קשר, ויש גם ביטוח לאופניים חשמליים.

    אל תסגרו עם החברה הראשונה שנותנת לכם הצעה

    במסגרת המאמצים של חברות הביטוח להשתלט על נתח השוק של רוכבי הקורקינטים, כל חברה השיקה פוליסת ביטוח קורקינט חשמלי ייחודית שלטענתה הכי טובה ומשתלמת. אל תקנו את זה.

    אמנם מדובר בכלי חשמלי שנוסע יחסית מהר אבל אתם לא צריכים כיסויים בשווי מיליוני שקלים (כמו הכיסויים שיש לרכבי יוקרה למשל) שעולים הון תועפות. הכיסויים שאתם צריכים בביטוח של הקורקינט שלכם בסיסיים. 

    כמה נזק יכול להיגרם לרכב שבטעות נתקעתם בו עם הקורקינט, לא יותר מדי נכון? לעומת זאת אם בטעות תפגעו באדם אחר או שתיפצעו בעצמכם הנזק עשוי להיות גבוה בהרבה. מצאו ביטוח שיכסה את הדברים החשובים באמת.

    דברו איתנו כדי לעשות השוואה בין חברות הביטוח ולמצוא את הביטוח המשתלם ביותר עבורכם.

    close

    תקנון לורם

    בדיקה בדיקה

    popimg

    אנחנו כאן בשבילך

      קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

      popimg