top
whitebg bigarrow bigarrow

רוצה לחסוך בביטוח הרכב?

    קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

    השוואת ביטוח רכב

    פשוט למצוא את הביטוח המשתלם ביותר

    צריכים לעשות ביטוח? כשיש יותר מ 15 מחברות ביטוח המציעות ביטוחים שונים, במחירים שונים – השוואת ביטוח רכב היא הדרך הקלה והנכונה ביותר לעשות את זה.

    אל תתפשרו על השוואה חלקית בין כמה חברות בודדות, ההשוואה שלכם צריכה להיעשות בין כל חברות הביטוח. 

    קיימים הרבה אתרים המציעים לבצע עבורכם את ההשוואה. אך לרוב, הם לא משווים בין כל החברות וכתוצאה מכך אפשר לפספס הצעה משתלמת מאחת החברות שלא נכללו בהשוואה. חברה אחת שפספסתם – יכולה להיות שווה לכם הנחה של כמה מאות שקלים במחיר וכיסויים טובים יותר בפוליסה.

    כדי לעשות את הפוליסה המשתלמת ביותר, כשניגשים לעשות ביטוח רכב, יש לקחת בחשבון את כל הכלים העומדים לרשותנו לצורך ביצוע ההשוואה בין הכיסויים השונים (חובה, צד ג' ומקיף ואלו הם:

    השוואת ביטוח חובה

    משרד האוצר משפר באופן סיסטמתי את השירותים שלו לטובת כלל הציבור. בין אם מדובר על שירות המאפשר להפיק אישור העדר תביעות (עבר ביטוחי) ב"קליק" דרך הר הביטוח ובין אם מדובר על מחשבונים שונים להשוואת מחירים.

    אחד המחשבונים שהמשרד השיק הוא מחשבון השוואת ביטוח חובה המראה לכם את המחירים המוצעים על-ידי כל חברות הביטוח:

    השוואת ביטוח חובה

    המחשבון של משרד האוצר

    אחרי שתמלאו את הפרטים שלכם, תוכלו לראות איזו חברה מציעה את המחיר הטוב ביותר ולפנות אליה לרכישת ביטוח חובה.

    כדאי שתדעו – אתם לא חייבים לרכוש את הכיסויים המשלימים, בין אם מדובר על ביטוח צד ג' ובין אם מדובר על ביטוח מקיף דרך אותה חברה שדרכה רכשתם את ביטוח חובה. 

    אם עשיתם השוואת ביטוח חובה דרך המחשבון של משרד האוצר ומצאתם חברה שמוכנה לעשות לכם את פוליסת החובה במחיר נמוך, תוכלו עכשיו להתקדם ולבצע השוואה של הכיסויים המשלימים בלבד.

    השוואת ביטוח רכב צד ג' ומקיף

    בדיקת מחירים של כיסויים משלימים יכולה (וצריכה) להיעשות בשני מישורים כדי שבאמת תוכלו להבטיח שתקבלו את המחיר הטוב ביותר; הראשון הוא השוואת ביטוח רכב אונליין באמצעות אתרי השוואה ייעודיים. והשני, לבדוק באופן עצמאי את החברות שלא הצלחתם להגיע למחיר שהן מציעות דרך האינטרנט.

    השוואת ביטוח רכב אונליין

    כפי שכבר הבנתם, קיימים לא מעט אתרים שניתן לבצע דרכם השוואה לביטוח שאתם מחפשים (ואנחנו ביניהם). אבל, ברוב המקרים שיתוף הפעולה של האתרים הללו עם חברות הביטוח הוא מוגבל והם לא יוצרים שיתופי פעולה עם כל חברות הביטוח (מטעמים עסקיים).

    ניתן להשתמש באתרים האלו, לבצע השוואת מחירי ביטוח רכב אונליין ולהמשיך את ההשוואה בין החברות שנותרו מחוץ להשוואה שלהם לבד – ככה אתם מבטיחים שלא תפספסו אף חברת ביטוח.

    השוואה עצמאית

    השוואת ביטוח צד ג' והשוואת ביטוח מקיף יכולה להיעשות גם באופן עצמאי, גם מבלי להיעזר באף אתר שדרכו ניתן לבצע השוואה (למרות שזה סתם יאריך את משך הזמן שיידרש לכם לביצוע ההשוואה).

    איך עושים את זה? פשוט.

    נכנסים לרשימת חברות הביטוח המלאה – נכנסים לאתר של כל חברה ומבקשים לקבל הצעה. ברוב המוחלט של המקרים, לא תצטרכו בכלל ליצור קשר עם חברת הביטוח בזכות האפשרות לקבל הצעת מחיר ייעודית ישירות דרך האתר. 

    אבל, קחו בחשבון שנציגים של כל אחת מחברות הביטוח הללו יצרו אתכם קשר גם אם לא השלמתם את התהליך – אז צפו למבול של טלפונים ביום ההשוואה ולמחרת.

    מחיר הביטוח יכול לקפוץ בקלות בשיחה עם נציג המכירות

    אלו מקבלים עמלות על כל מכירה שהם מבצעים וגובה העסקה וינסו לעשות ככל שביכולתם לגרום לכם להוסיף לפוליסה כיסויים שלא תכננתם לעשות מלכתחילה. 

    כיסויים כמו שמשות, גרירה והחלפת צמיג בעת פנצ'ר הם כיסויים שחלק מהחברות לא מכלילות בפוליסות הסטנדרטיות שלהם וקל מאוד לנציגים למכור אותם ללקוחות. החלפת צמיג במקרה של פנצ'ר על-ידי איש מקצוע יכולה להיות דבר נחמד מאוד, אבל אם אין לכם כסף מיותר לבזבז – קחו את הסיכון ותחליפו לבד במקרה הצורך.

    מה משפיע על מחיר הביטוח?

    מחיר ביטוח רכב נקבע לפי כמה פרמטרים ומשתנה בהתאם, ואלו הפרמטרים:

    1. הנהגגיל הנהג או הנהגת, ותק ואיכות הנהיגה, מספר הפעמים שהמבוטח הפוטנציאלי תבע בעבר חברות ביטוח (עבר ביטוחי) הם חלק מהדברים שחברת הביטוח בודקת ומשכללת את "רמת הסיכון" שלה בעשיית הביטוח. ככל שהסיכון גבוה יותר, כך יהיה גם המחיר.

    2. הרכבאוהבים רכבי ספורט או רכבי אספנות יקרים? קחו בחשבון שמחיר הביטוח שלכם יהיה גבוה. ככל שהרכב יקר יותר, ככה חברת הביטוח תרצה יותר כסף כדי לבטח אותו.

    3. הכיסויים – מן הסתם, ככל שתבקשו יותר כיסויים לפוליסה שלכם, מחיר הפוליסה עולה בהתאם.

    טיפים שיחסכו לכם כסף בהשוואת מחירי ביטוח רכב

    לא רק במחיר הביטוח צריכים לחסוך, אלא צריכים גם לדאוג שיהיו לנו כיסויים טובים ושלא נצטרך להוציא יותר מדי כסף מהכיס שלנו במקרה של אירוע ביטוחי (תאונה או גניבה חלילה).

    הנה הדברים שאתם צריכים לשים לב אליהם:

    ההשתתפות העצמית

    בכל אירוע ביטוחי שבגינו נגרם לכם נזק והחלטתם לתבוע את חברת הביטוח, יש סכום מסוים שאותו אתם תצטרכו להוציא מכיסכם (השתתפות עצמית). גובה ההשתתפות העצמית משתנה בין חברת ביטוח אחת לאחרת ואתם תצטרכו לוודא שהחברה שאיתה אתם מחליטים לסגור את ביטוח הרכב מורידה לכם את ההשתתפות העצמית למינימום.

    גובה הכיסויים

    גובה הכיסויים שחברת הביטוח מספקת גם כן משתנה וחשוב שיתאים לצרכים שלכם ולרכב שבבעלותכם. למשל; אם אתם הבעלים של רכב יוקרה וחברת הביטוח מוכנה לשלם סכום נמוך מהשווי שלו במקרה של גניבה או "טוטאל לוס", גם אם המחיר שהיא הציעה לכם במסגרת השוואת ביטוח הרכב שלכם נמוך מאוד – זה לא בטוח שווה את זה.

    רכב חלופי

    במקרה שבו חלילה הרכב נכנס למוסך בעקבות תאונה או נגנב, הדבר האחרון שאתם צריכים (ורוצים) על הראש שלכם זה להתחיל לחשוב איך להגיע ממקום למקום ולהתחיל לשלם על רכב חלופי או תחבורה ציבורית. בחרו ביטוח שבמסגרת הכיסויים בו מאפשר לכם לקבל רכב חלופי על חשבון חברות הביטוח.

     

    להשוואת ביטוח רכב בטוחה ולכל שאלה נוספת אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

    close

    תקנון לורם

    בדיקה בדיקה

    popimg

    אנחנו כאן בשבילך

      קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

      popimg