top
whitebg bigarrow bigarrow

רוצה לקבל הצעה משתלמת?

    קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

    ככה מקבלים הצעה משתלמת לביטוח רכב

    בכל שנה, עולים על הכביש כרבע מיליון רכבים חדשים. לצד האתגרים הרבים שמגיעים עם הכמות האדירה הזו בתחומי הסביבה ותכנון התחבורה, עלינו כבעלי רכבים לשאת בעלויות רבות. עלויות הדלק לבדן עשויות להגיע למעל 10,000 ש"ח בשנה. ואם נוסיף לכך את העובדה שאגרת הרישוי בישראל היא מהגבוהות מבין מדינות ה-OECD ואת עלויות התחזוקה והביטוח, נגיע להוצאה של כ-30,000 ₪ בשנה על אחזקת הרכב, סכום לא קטן לכל הדעות. ולכן, חשוב לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב שאטרקטיבית יותר משאר ההצעות, לא פחות.

    אז את מחירי הדלק כבר לא נוכל לשנות ואת הטיפולים לרכב חייבים לעשות. עם זאת, דווקא בתחום הביטוח יש לנו מרחב תנועה לא קטן. במבט ראשון, השירות עשוי להיתפס כנוקשה ובלתי ניתן לשינויים. התמונה הזו עשויה להשתנות כשנכיר היטב את כיסויי הפוליסה שלנו ואת כל הגורמים המשפיעים על עלויות הביטוח. 

    במקרה כזה, נוכל להפחית את תשלומי הפרמיה וליהנות מביטוח רכב זול יותר באופן משמעותי מבלי לוותר על הדברים החשובים לנו. כדי לסייע לך בתהליך החשוב הזה שעשוי לחסוך כסף רב מדי שנה, אספנו כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון. ככל שנתייחס לכמה שיותר מההיבטים האלו, כך נוכל ללמוד איך משיגים הצעת מחיר משתלמת לביטוח רכב.

    אז איך משיגים הצעת מחיר משתלמת לביטוח הרכב?

    העיקרון החשוב ביותר שכדאי שנפנים וניישם בתחילת התהליך הוא שביטוח הוא מוצר ככל המוצרים. רבים מאתנו נוטים לשכוח את העובדה הזו כשזה מגיע לשירותים בתחומים הללו. חברת הביטוח היא עסק והיא מעוניינת להפיק רווח ולהרחיב את קהל הלקוחות שלה. לכן, יש מקום להתמקח על המחיר ולבצע סקר שוק מוקפד. התחרות בשוק הביטוח היא אינטנסיבית מאוד וחברות חדשות שוברות את השוק עם מחירים תחרותיים ומוצרים חדישים. בתוך הדינמיקה הזו, חשוב שנדע כיצד להתנהל. כשזה מגיע להצעת מחיר ביטוח רכב אינו שונה מכל שירות או מוצר אחר.

    ללמוד את שוק הביטוח ולחפש אחר הצעת מחיר לביטוח רכב

    כיום יותר מאי פעם, קל להשוות מחירי ביטוח בעזרת אתרי השוואות מחירים או אפליקציות ייעודיות. בלחיצת כפתור אחת, נוכל ללמוד בדיוק מה מציעות לנו חברות הביטוח ובאיזה מחיר ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר. זוהי ההזדמנות שלנו להרגיש מחוזרים ולשתף את סוכני המכירות בחברות השונות על הצעות המחיר שקיבלנו אצל המתחרים. 

    להתמקח עם חברות הביטוח

    יש לכם יותר מרכב אחד בבית? אתם נדרשים לעשות ביטוח לנהג צעיר או לרכב יוקרה? זה המקום לבקש מחיר חבילה מוזל על כמה ביטוחי רכב ולחסוך מאות שקלים בשנה. בסופו של דבר, חברת הביטוח זקוקה לך כלקוח ומתחרה כיום בשוק מאוד מורכב שמתחוללים בו שינויים רבים. זוהי זירה שבה יש לך לא מעט כוח וחשוב לדעת כיצד לנצל אותו בתבונה.

    רכיבי הצעת מחיר ביטוח רכב

    גורמים רבים משחקים תפקיד בעלות הפוליסה שלך. ככל שנשכיל להכיר אותם, כך ניתן יהיה ליהנות מביטוח רכב זול יותר.

    להתאים תוספות לביטוח חובה או צד ג'

    על אף שביטוח החובה הוא הבסיסי ביותר, ניתן להוסיף אליו כמה רכיבים חשובים וליהנות מכיסויים נוספים. זהו פתרון יעיל לרכבים ישנים וזולים שלא משתלם לכסות בביטוח מקיף. נוכל לצרף לביטוח החובה כיסוי שירותי דרך וביטוח שמשות, למשל ולבחור את רכיבי הכיסוי החשובים לנו ביותר. גם אם בחרנו לעשות ביטוח צד ג' בלבד, נוכל תמיד לשלב מספר כיסויים וליהנות מכל העולמות, בשליטה אופטימלית בתשלום.

    להגביל את הכיסוי

    ישנן מספר דרכים בהם נוכל לשלוט בהיקף הכיסוי ולהגבילו רק לתרחישים להם אנו זקוקים. ככל שההיקף יקטן, כך אנו מפחיתים גם את הסיכונים שחברת הביטוח צריכה לקחת בחשבון ופותחים פתח להוזלת תשלומי הפרמיה.

    * ביטוח המכסה רק את בעל הרכב – כיום רוב חברות הביטוח מאפשרות לך להחיל את ביטוח הרכב רק על נהג אחד או שניים. חשוב שנשים לכך לב ונוודא שכך מוגדר הכיסוי. עלות הביטוח עשויה לצנוח משמעותית לעומת ביטוח המכסה כל נהג, גם כשמדובר בנהגים בוגרים ומנוסים. גם רכבים שאינם נמצאים בשימוש קבוע עשויים ליהנות מהפחתה במחיר מאותה הסיבה.

    * גבולות האחריות – ככל שגובה הפיצויים המוגדר בגבולות האחריות גבוה יותר, כך גם עלות הביטוח. חשוב שנעריך את הצרכים שלנו ונאזן בעדינות בין שמירה על פיצוי ראוי על כל צרה שלא תבוא ועדיין לשמור על מחירים שפויים.

    * העלאת ההשתתפות העצמית – ככל שההשתתפות העצמית המוגדרת למקרה של תביעה היא גבוהה יותר, כך הסיכון של חברת הביטוח פוחת וכתוצאה מכך, גם עלות הפוליסה.

    לבדוק אפשרות להנחה מיוחדת

    קבוצות רבות בישראל נהנות מהנחות בחברות ביטוח מסוימות. תמיד שווה לבדוק מול הגורמים מולם אנו מנהלים משא ומתן האם ניתן ליהנות מאוד הפחתה קטנה במחיר.

    * חברים בארגוני עובדים שונים כמו הסתדרות המורים או עובדי הנמלים זכאים לרוב להנחות מסוימות.

    * בעלי כרטיסי צרכנות כמו "בהצדעה", "חבר" או קרנות השוטרים, למשל, לרוב יקבלו גם הם מחירים מיוחדים.

    * גם סטודנטים חברי אגודה יוכלו לקבל הנחות בשיעורים מסוימים דרך חלק מחברות הביטוח.

    להפחית את הסיכונים

    היבט נוסף שמשחק תפקיד בעלות הפוליסה הוא רמת הסיכון. ככל שהרכב או הנהג מועדים יותר לתאונות, כך עלות הפוליסה עשויה להאמיר באופן משמעותי. נהגים צעירים, למשל, נאלצים לשלם את הסכומים הגבוהים ביותר. ישנם היבטים רבים שיכולים להפחית באופן ניכר את עלות הפוליסה.

    * אמצעי אבטחה – הביטוח המקיף מספק כיסוי נגד גניבות. ככל שנקדיש אמצעים מתקדמים ומקיפים יותר למנוע גניבות, כך חברת הביטוח תרגיש יותר בנוח לדרוש תשלומי פרמיה צנועים יותר. התקנת מערכת אזעקה, איתורן או מנעול הגה ברכב תשפיע על העלות. בנוסף, ישנם דגמי מכוניות שנחשבים למועדים יותר לגניבות עקב הפופולריות והיוקרה שלהם וסביר להניח שגם עליהן ניאלץ לשלם יותר ביטוח.

    * רצף ביטוחי – היה לך ביטוח רכב במשך שלושת השנים האחרונות ברציפות? חברות הביטוח מציעות מחירים משתלמים יותר לנהגים בעלי רצף ביטוחי.

    * אמצעים מתקדמים למניעת תאונות – מערכות התראה בפני התנגשות, מערכות ניווט והתראה כמו אייווקס או מובילאיי ופתרונות חכמים אחרים לנהיגה בטוחה יותר מספקים באופן אוטומטי הוזלה משמעותית בעלות הפוליסה. בנוסף, ניתן ליהנות מחיסכון כפול. משרד הרישוי מציע לבעלי מערכות כאלו הנחה של 1500 ₪ בתשלומי אגרת הרישוי למשך שלוש שנים. 

    * גם היעדר תאונות בשנים האחרונות יפחית משמעותית את עלות הביטוח. נשים, כנהגות פחות מועדות לתאונות סטטיסטית, ייהנו גם הן מתשלומי פרמיה נמוכים יותר יחסית.

    ביטוח רכב זול מבלי להתפשר

    כפי שראינו, כדי לקבל יופי של הצעת מחיר ביטוח רכב לא חייב להיות מוגבל. אם נבחן את הצרכים שלנו באופן מעמיק ונדאג להתאים אותו אליהם ללא כיסויים מיותרים, נוכל ליהנות מכל העולמות. בסופו של יום, מדובר בשוק גמיש בו מתנהלות תחרות אינטנסיבית. בתוך המציאות הדינמית הזו, צרכנים נבונים יכולים למצוא מחירים משתלמים ולקבל פתרונות מותאמים לתקציב שיאפשרו להם ליהנות מכיסויים נרחבים ברכב שלהם ולשלם מחירים שפויים.

     כל עוד נזכור שיש לא מעט שליטה וכוח מיקוח משמעותי בידיים שלנו כצרכנים, נגלה שביטוח רכב זול הוא יעד בר השגה ונוכל לחסוך מאות שקלים בשנה.

    close

    תקנון לורם

    בדיקה בדיקה

    popimg

    אנחנו כאן בשבילך

      קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

      popimg