top
bg
רוצה לדעת איזה ביטוחים יש לך?זה הזמן לבדיקת ביטוחים פשוטה, מקצועית ומהירה

מה הגיל שלך?

לכמה חברות יוצא לך לשלם בכל חודש?

מתי בפעם האחרונה בדקת את הביטוחים שלך?

יכול להיות שיש לך כפל ביטוחים

רוצה שנוזיל לך את העלויות?

קראתי ואישרתי את התקנון

אנא מלא שדות חובה!

למה כדאי לעשות בדיקה בהר הביטוח?

עדיין לא הצטרפתם לחגיגה? כבר יותר מארבע שנים שהר הביטוח של מדינת ישראל, נותן את האפשרות למיליוני ישראלים לבדוק ולעשות סדר בביטוחים שלהם בקלות ובמהירות.

ביטוחים כפולים שעולים ביוקר, פוליסות ביטוח שאין בהן בכלל צורך בגלל "נציג מכירות שדחף יותר מדי" וביטוחים ישנים עם כיסויים דלים שיש צורך להחליף אותם מיד הם רק מהסיבות למה לעשות בדיקה בהר הביטוח.

הנה כל הסיבות שבגללן כדאי לכם לעשות בדיקה עוד היום. וגם, ההבדל בין בדיקה עצמית לבדיקה של גורם מקצועי:

הסיבות שבגללן כדאי לכם לבדוק את הביטוחים שלכם

דחיינות היא מהשטן

כמה פעמים עמדתם מול חיוב אשראי ואמרתם לעצמכם "יום אחד אעשה סדר בבלגן הזה"? במשך השנים אנחנו צוברים ביטוחים בחברות ביטוח שונות. שגם אם יש טעם והיגיון בכולם, בטוח יש להם תחליף הרבה יותר טוב היום.

בדיקת ביטוחים עצמית / מקצועית תגלה לכם בדיוק מה מסתתר מאחורי הפוליסות שלכם ותוכלו להחליט האם יש לכם בהן עוד טעם ואפילו לעשות סקר שוק בין חברות הביטוח השונות כדי למצוא חלופה טובה וזולה יותר.

אל תדחו את הבדיקה – ההמלצה היא לעשות בדיקת ביטוחים דרך הר הביטוח אחת לכמה שנים אם אין לכם נטייה החליף חברות ביטוח בתדירות גבוהה. אם כן, מומלץ לעשות בדיקה אחת לשנתיים לפחות. 

כבר לאחר הבדיקה הראשונה תוכלו להבין אם אתם משלמים מחיר יקר או מחזיקים בפוליסות כפולות ומיותרות. אתם תופתעו לדעת כמה מאתנו לוקים בחסר ומשלמים כפול על אותו הביטוח.

נאמנות לביטוח – במקום לעצמכם

בכל תחום בחיים, אנחנו נוטים לפתח סנטימנטים לדברים ששייכים לנו. ובמקרה הזה, לביטוח שרכשתם מזמן ועדיין "לא יצא לכם להשתמש בו".

אם הייתם יודעים כמה לקוחות שפונים אלינו מפחדים לבטל ביטוח בגלל תחושת החמצה ("שילמתי כל כך הרבה זמן") – למרות שאין להם בכלל צורך בו.

לדוגמה, אחד מהלקוחות שפנה אלינו החזיק פוליסת ביטוח תאונות אישיות בארבע (!) חברות ביטוח שונות והרגיש כל כך נורא שהוא שילם אלפי שקלים לשווא שבהתחלה לקח לנו זמן לשכנע אותו שכדאי לו לבטל שלוש מהן! 

יש כאלה שנאמנים גם לחברת ביטוח ספציפית

– "אני, מבוטח רק בהפניקס"
– "למה?"
– "אין על הפניקס, הכי טובים"

שמעתם את זה פעם? ברור שזו טענה של לקוח שאין לה באמת יסוד. 

שלא תבינו לא נכון, אין לנו כלום נגד הפניקס. אבל לעשות ביטוח דרך חברת ביטוח כלשהי על סמך דעות מוקדמות או "היכרות מרובת שנים" איתה בגלל שהרכב מבוטח דרכה (שגם על זה יש מה להגיד) או שקרוב משפחה המליץ עליה – זו טעות.

אנחנו נוטים לחשוב שכבר מכירים אותנו בחברת  הביטוח ודואגים לוותק שלנו ("בגלל שאתה לקוח ותיק של מגיעה לך הטבה בדמות הנחה, שובר וכו' וכו'").

עובדים בחברות ביטוח מתחלפים כל הזמן. ואותו נציג שמכר לכם את הפוליסה ונתן חוויית שירות טובה וחמימה לא בהכרח יישאר שם, אין פה מקום לסנטימנטים.

כל חברות הביטוח מפוקחת ע"י רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון של משרד האוצר ומחויבות להעניק שירות ראוי ולעמוד מאחורי הפוליסות שהן מוכרות.

הרעיון הוא למצוא את הביטוח הכי טוב (מחיר מעולה, הכיסויים הטובים ביותר והשתתפות עצמית נמוכה) בחברת ביטוח כלשהי – לא משנה איזו. 

שקלים שקלים עלינו נופלים

"שלום שאול, זכית בהוזלה במחיר הביטוח סתם עקב היותך לקוח טוב!"

איזה עולם נפלא היה לו חברות הביטוח היו מתקשרות להוזיל לנו את מחירי הביטוח?

בפועל (ובמקרה הטוב) יתקשרו אליכם מחברת הביטוח רק כשהגיע הזמן לחדש את הפוליסה ויציגו את זה במילים יפות כמו "הטבה מיוחדת ללקוחות קיימים" או "הטבת חידוש" בזמן שבפועל אצל חברות אחרות תשלמו פחות. בלי קשר לוותק.

האמת שהיום לוותק בחברת ביטוח אין שום משמעות. ולרוב, רכישת פוליסה חדשה באותה חברת ביטוח אפילו תמנע מכם הטבות של לקוחות חדשים.

בקיאות דלה בתחום

"עזוב אותי אין לי מושג בביטוחים" – לא כולנו עובדים (או רוצים לעבוד) בתור סוכן או בחברת ביטוח. אבל לכולנו יצא לדבר עם נציג מכירות שהתקשר מטעם חברה כלשהי והציע לנו לבטח את עצמנו בביטוח כלשהו.

לרוב המוחלט בינינו (בצדק) אין מושג בביטוחים כמו שאין לו מושג איך לבנות בניין (בשביל זה יש קבלן) או מה להגיד לשופט בבית משפט (עורך דין).

בנוסף, לאדם שלא עובד בביטוחים, אין באמת דרך לדעת האם המחיר שהציעו לו ריאלי ואם הכיסויים בביטוח מספיק טובים או שאולי יש פוליסה עם תנאים עדיפים בהרבה בחברת ביטוח אחרת.

ביטוח בריאות פרטי למשל, יכול לחפוף עם חלק ניכר מהכיסויים שיש בביטוח של קופות החולים. מה שאומר, שגם מי שבסופו של דבר יבדוק את הביטוחים שלו בעצמו דרך הר הביטוח (ההבדל בין בדיקה עצמית לבדיקת ביטוחים מקצועית ממש מעבר לפינה) כנראה לא יבין בכלל מה לעשות עם הנתונים מהבדיקה.

בדיקה עצמית VS בדיקה מקצועית

עד שהר הביטוח נכנס לחיינו, היינו אמורים "לסמוך" על חברות הביטוח שיעשו לנו ביטוח הוגן, במחיר טוב ושיוודאו שחלילה אנחנו כבר לא משלמים עליו כבר לחברת ביטוח אחרת.

אך לצערנו, לרוב חברות הביטוח לא אכפת למי יש ביטוח זהה בחברה אחרת או אם הפוליסה מספיק טובה – מעניין אותן למכור ביטוחים, והרבה מהם.

אחרי שהבנת מה הסיבות למה לעשות בדיקה בהר הביטוח, הגיע הזמן שתבינו גם מה ההבדל בין בדיקה שעושים באופן עצמאי לבין בדיקה שעושים דרך סוכנות ביטוח מקצועית – תתכוננו להיות מופתעים.

בדיקה עצמית

בדיקה עצמית, בדיוק כמו בדיקה מקצועית נעשית ב"הר הביטוח של מדינת ישראל" שהוא מנוע חיפוש ואיתור הביטוחים היחיד בישראל.

הבדיקה עצמה קלה ומתבצעת על-ידי הזנת מספר פרטים אישיים באתר אינטרנט ייעודי.

בדיקה מקצועית

בדיקה מקצועית נותנת ראש שקט לבודק מכמה סיבות;

1) היא מתבצעת על ידי גורם מקצועי (סוכן ביטוח מוסמך) שיודע בדיוק איזה ביטוחים כדאי לכם לבטל, איזה ביטוחים כדאי לכם להשאיר ואיזה להעביר לחברה אחרת שתתן לכם הצעה משתלמת יותר על אותו ביטוח (ואולי ביטוח טוב יותר).

2) היא חוסכת זמן יקר – כמו שכבר הבנתם, אחרי הבדיקה דרך הר הביטוח תצטרכו להחליט מה לעשות עם הנתונים שעלו בבדיקה (אלא אם כן מתחשק לכם להמשיך לשלם סתם לחברות הביטוח).

בדיקה של גוף מקצועי תפנה לכם את הזמן הדרוש ותטפל לכם בכל קצוות הבדיקה (החל מאיסוף הנתונים ועד המלצות של "עשה ואל תעשה" בתיק הביטוח.

3) לא רק הר הביטוח – אלא גם בקשה מפורשת לכל חברות הביטוח  להעביר  את כל המידע שיש להן עליכם. ככה שאם בטעות אחת מחברות הביטוח החתימו אתכם על מסמך המאשר להן לא להעביר את הנתונים להר הביטוח, הגורם שיעשה לכם את הבדיקה יצליח לעלות על זה.

4) זה בחינם (מהצד שלכם) – סוכני ביטוח שמקדישים מהזמן שלהם לעשות לכם סדר בביטוחים בוודאי לא עושים את כתרומה לאנושות (גם הם צריכים להתפרנס מן הסתם) אבל הם כן עושים את זה כי הם בטוחים שהם יכולים לתרום לכם בבדיקה שהם מבצעים וכתוצאה מההמלצות שהם יתנו אתם תחליטו ללכת בעקבותיהם – ואז התשלום שלהם יגיע ישירות מחברות הביטוח.

הבדיקה שאנחנו מציעים, היא בדיקה שב 80% מהמקרים שעשינו אותה הצלחנו לבטל ללקוח כפל ביטוחים או להוזיל את התשלומים לחברות הביטוח בעשרות אחוזים.

צרו אתנו קשר לשאלות ובדיקה מקצועית ללא תשלום!

אחרי שתעשו את הבדיקה תוכלו לראות את כל הביטוחים שיש לכם בקטגוריות; כללי (רכב, דירה וכו'), בריאות וחיים.

ה"בעיה" נוצרת אחרי ביצוע הבדיקה – מה לעזאזל עושים עם התוצאות שלה?

זה מאוד נחמד שראיתם שיש לכם ביטוח בריאות בחברת כלל, אך האם זה אומר שזה הביטוח הכי טוב? או שהמחיר שאתם משלמים בגינו הוא אטרקטיבי? ממש לא.

עוד דבר שאתם צריכים לקחת  בחשבון ועדיין לא הזכרנו אותו, הוא שהבדיקה בהר הביטוח לבד כלל לא מספיקה ויש אפשרות שהמידע שאתם רואים בה חסר.

אנחנו לא נרחיב יותר מדי, אבל חברות הביטוח חשבו על רעיון להילחם בתופעת "הר הביטוח" שפוגעת להן ברווחים (זה ממש לא טוב להן שלקוח ידע אם יש לו ביטוח זהה גם בחברת ביטוח אחרת).

מה שהן עושות הוא פשוט להחתים את הלקוחות על זה שהם לא מעוניינים להעביר את המידע למנוע חיפוש הביטוחים של משרד האוצר!

בדיקת  ביטוחים מקצועית פותרת את כל זה – והיא גם בחינם. 

popimg

אנחנו כאן בשבילך

    קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

    popimg

    מה הגיל שלך?

    לכמה חברות יוצא לך לשלם בכל חודש?

    מתי בפעם האחרונה בדקת את הביטוחים שלך?

    יכול להיות שיש לך כפל ביטוחים

    רוצה שנוזיל לך את העלויות?

    קראתי ואישרתי את התקנון

    אנא מלא שדות חובה!
    close

    תקנון לורם

    בדיקה בדיקה

    popimg

    אנחנו כאן בשבילך

      קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

      popimg