top
ככה תשיגו את המחיר הטוב ביותר לביטוח
whitebg bigarrow bigarrow

רוצה הצעה משתלמת לביטוח?

    קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

    ככה תשיגו את המחיר הטוב ביותר לביטוח

    15.3% – זה האחוז המקסימלי מתוך כל ההוצאות החודשיות שמשפחה בישראל מוציאה על ביטוח. מדובר על אלפי שקלים בשנה שעוברים מהכיס שלנו לחברות הביטוח, שכל אחד היה שמח להשתמש בהם לצרכים אחרים, לכן חשוב למצוא מחיר ביטוח זול ולחסוך בהוצאה הזו כמה שאפשר.

    אל תקפצו על כל הצעת מחיר לביטוח

    גם אם אמרו לכם שזה המחיר הכי טוב שתוכלו לקבל ("בהתחייבות") – תמיד יש מחיר זול יותר. חברות הביטוח הן עסק לכל דבר ועניין, והן יצאו מגדרן כדי שתהיו לקוחות שלהן ולא של חברה מתחרה אחרת. יש לא מעט דרכים להשיג מחיר ביטוח זול שרבים לא מודעים להן, אנחנו כאן כדי להכיר לכם אותן.

    אלו הדרכים להשיג הצעת מחיר טובה לביטוח:

    מועדוני צרכנות

    לאיזה מועדון צרכנות אתם משתייכים? כמעט כל מועדון צרכנות כבר השכיל לקבל הצעות מוזלות עבור העמיתים שלו מחברת ביטוח כזו או אחרת. 

    הרעיון הוא פשוט; כוח קניה = הנחה במחיר. ובדר"כ ככל שהמועדון מוכר יותר ומספר העמיתים בו גדול יותר, ככה המחירים והתנאים שיהיו לו בביטוחים השונים טובים יותר.

    עמיתי מועדון "חבר" למשל נהנים משיתוף פעולה עם חברת הביטוח "איילון" וזכאים לכיסויים מורחבים ומחירים אטרקטיביים בביטוחי דירה ורכב, פוליסת ביטוח שיניים ייחודית ב"הראל" ועוד ועוד. חיפוש קצר בגוגל ימצא לכם את כל ההסדרים השונים של מועדוני צרכנות עם חברות ביטוח.

    ביטוח דרך מקום העבודה 

    אם אתם לא משתייכים למועדון צרכנות כזו או אחר, רצוי שתבדקו אם המעסיק שלכם האם ואיזה הסדרים יש לחברה בה אתם עובדים עם חברות הביטוח. גם חלק ממקומות העבודה מנסים לדאוג למחירי ביטוח זולים לעובדים שלהם ע"י פניה לחברת ביטוח כזו או אחרת.

    סוכני ביטוח – לא מילה גסה

    לסוכני ביטוח יצא שם רע, בעיקר בגלל הפרסומות הוויראליות של חברת הביטוח "9,000,000"  המציגות את העבודה שסוכני ביטוח עושים כלא יעילה ויקרה ("למה לכם לממן סוכן כשאתם יכולים לחסוך?"). אבל למעשה, ההפך הוא הנכון.

    ברוב המוחלט של המקרים, סוכני ביטוח יצליחו לדאוג למחיר ביטוח טוב יותר מזה שיש לכם היום (תרימו טלפון לכל סוכן ותבדקו בעצמכם). חברות הביטוח מעניקות לסוכני וסוכנויות ביטוח הנחות חסרות תקדים מכיוון שאלו דואגים להביא להן לקוחות מבלי שיצטרכו להעסיק או לשלם עבור כוח אדם בכלל. 

    למעשה, חלק מחברות הביטוח מסתמכות רק על סוכני ביטוח מקצועיים וסוכנויות גדולות שימכרו את הביטוחים שלהן ולא מעסיקות נציגי מכירות כלל. 

    אגב, בשנת 2016 בית המשפט המחוזי דרש להסיר חלק מהפרסומות (ראו כתבה בוואלה!).

    תעשו תזכורת לבדיקת מחיר ביטוח בכל שנה

    הדרך היחידה לשמור על מחיר ביטוח זול היא להיות עם היד על הדופק ולא לנוח על זרי הדפנה אחרי שבפעם הראשונה שעשיתם ביטוח הצלחתם להשיג אחלה של תנאים ומחיר. 

    אם לא מדובר על ביטוח רכב שגם ככה צריכים לחדש בכל שנה, רוב המבוטחים נוטים לא לבדוק אחת לכמה זמן אם קיימים מחירים טובים יותר בשוק לביטוחים שכבר יש להם – זו טעות.

    להבדיל מביטוח רכב שהמחיר שלו אמור בכל שנה לרדת, רוב ממחירי הביטוחים (למשל מחיר ביטוח חיים או המחיר של ביטוח תאונות אישיות) עולים ככל שאנחנו מתבגרים. סיבה מספיק טובה לבדוק כל תקופה מה יש לשאר חברות הביטוח להציע.

    השוואת מחיר ביטוח עושים רק דרך גופים מוסמכים ומקצועיים

    אם בכל זאת אין לכם ביטוח מסובסד דרך מקום העבודה ואתם מעדיפים להאמין לפרסומת על שוקה ולא להשתמש בשירותיהם של סוכנים וסוכני ביטוח, תוכלו לבצע השוואת מחיר ביטוח דרך כמה גופים אמינים שמבצעים השוואות מחיר אותנטיות בין חברות ביטוח.

    הגוף האמין ביותר שעומד לשירותכם הוא רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון של משרד האוצר שכל מטרתה היא להגן על הצרכנים ולדאוג שלא ירמו אותם. באתר של הרשות תוכלו למצוא מגוון מחשבונים למגוון רחב של סוגי ביטוחים. אמנם לא מדובר במחירים הכי זולים שתוכלו למצוא, אבל תוכלו להיות בטוחים שהמחירים אשר יוצגו לכם אותנטיים. 

    אתר בטוח עובד רק עם סוכנים מיומנים ומקצועיים ושואף לספק לציבור הישראלי את מחירי הביטוח הטובים ביותר שאפשר למצוא. הצוות ישמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר שתוכלו לקבל מבין חברות הביטוח.

    close

    תקנון לורם

    בדיקה בדיקה

    popimg

    אנחנו כאן בשבילך

      קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

      popimg