top
whitebg bigarrow bigarrow

רוצה לקבל הצעה משתלמת?

    קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

    ביטוח סייבר לעסקים

    אחד הביטוחים החשובים ביותר לעסק שלך

    למי מתאים ביטוח סייבר לעסקים?

    אם בעבר פעילות העסק התרחשה ברובה בבית העסק עצמו – חנות, משרד, או סטודיו לדוגמא – היום יותר מתמיד, את העסק ניתן להפעיל מכל מקום! עסקים קטנים, גדולים, חברות וארגונים כאחד- משתמשים יותר ויותר ברשת האינטרנט.

    עולם הסייבר, העולם הדיגיטלי, מאפשר נוחות וזמינות למידע ונתונים, תקשורת עם ספקים ולקוחות, מכירות, שיווק ומגוון אפשרויות נוספות המשתכללות מדי יום. אבל, אבטחה והבטחת הפעילות העסקית, כמו גם האחריות כלפי עובדים, לקוחות או ספקים – היא אתגר לא קטן. ואחת הדרכים להתמודד עם האיומים הקיימים ברשת והנזקים העלולים להיגרם לעסק – היא ביטוח סייבר.

    ביטוח סייבר לעסקים מתאים לעסקים זעירים, קטנים, גדולים, חברות וארגונים! לביטוח סייבר לעסקים ההתאמה האידיאלית לגודל העסק, היקף הפעילות המקוונת אותה מבצע, הצרכים השונים של העסק ועוד.

    הכיסויים אותם כולל הביטוח

    אין זה משנה אם הגורם המאיים על העסק הוא עבריין רשת, ונדליסט או האקר בתחילת דרכו, מתקפת טרור או עובד מתוסכל – ביטוח סייבר לעסקים מכסה מפני נזקים, פריצות ומגוון איומים הקיימים ברשת:

    כיסוי נזק הנגרם לעסק (צד א') או לגורם שלישי העובד איתו (צד ג')

    החזר העלויות הנדרשות מהעסק על מנת לשחזר מידע או נתונים שאבדו, שיקום המערכות השונות של העסק ושיפור האבטחה כך שלא יינזקו בשנית. בנוסף, מכסה הביטוח את העלויות השונות הכרוכות במקרים בהם נגרם נזק לצד שלישי – לקוחות, ספקים, או מערכת מחשוב חיצונית של צד שלישי- אשר האחריות עליהם חלה על העסק.

    כיסוי ביטוחי לנזק תדמיתי

    לתדמיתו של עסק הנפגע בעקבות פריצה או מתקפת סייבר, האמון שבנה עם לקוחותיו כמו גם האובדן המלווה את הפרסום השלילי בקרב הציבור – נזק כלכלי חמור הניתן לרכוש כיסוי מפניו.

    היתרונות הנוספים של ביטוח הסייבר לעסקים כוללים: כיסוי מפני גניבות או דרישת כופר ואף החזר תשלום הכופר כשלא ניתן לשחזר את המידע והנתונים בדרך אחרת, ניהול חכם ונכון של סיכונים הכולל זיהוי וצמצום של אותם הסיכונים בתוספת פרמיה, התאמה לשירותי מחשב שונים ביניהם מערכות מחשוב, שירותי ענן, או שרת חיצוני וכו' – כיסוי המתאים לעסקים ללא אתר אינטרנט ועוד!

    ביטוח סייבר לעסקים - העסק שלכם בידיים טובות

    לביטוח סייבר לעסקים מחיר בר השגה ואפשרויות רבות להתאמה אידיאלית לעסק, כך שהסרת הדאגות המיותרות פשוטה יותר מתמיד! בנוסף לביטוח לעסק, תוכלו לעשות גם ביטוח סייבר למשפחה או ביטוח סייבר פרטי ולהבטיח שגם מחוץ למסגרת העבודה, המרחב האינטרנטי שלכם בטוח מתמיד!

    נשמח להציע לעסק שלכם את ההגנה הטובה ביותר עם הביטוח המקיף ביותר! לייעוץ ומידע נוסף, מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום.

    close

    תקנון לורם

    בדיקה בדיקה

    popimg

    אנחנו כאן בשבילך

      קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

      popimg