top
whitebg bigarrow bigarrow

רוצה לקבל הצעה משתלמת?

    קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

    ביטוח תרמילאים

    כל מה שצריך כדי לטייל בראש שקט

    לא משנה איזה טיול תכננתם. בין אם זה טרק של שבוע במון-בלאן או חודשיים עוצרי נשימה בהודו, חשוב שתהיו מוכנים לכל תרחיש עם ביטוח תרמילאים מתאים. אז לפני שאתם אורזים את המוצ'ילה ודואגים לבדוק שהדרכון בכיס שלכם חמש פעמים לפחות, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לטייל בראש שקט.

    מה כולל ביטוח נסיעות תרמילאים?

    כיסוי הוצאות רפואיות

    הכיסוי השכיח וכמעט החשוב ביותר למטיילים הוא כיסוי הוצאות רפואיות. תייר במדינה זרה ישלם הון תועפות לכל טיפול רפואי שלא יהיה (אפילו לביקור מסכן אצל רופא, ראו כתבה של דה-מרקר על הנושא אם מעניין אתכם). ואם טסים לתקופה ארוכה או לטרקים שיש בהם סיכונים כלשהם, אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח נסיעות עם כיסוי הוצאות רפואיות כמו שצריך. 

    איתור וחילוץ

    אחד הכיסויים החשובים ביותר לתרמילאים הוא איתור וחילוץ. המקומות היפים ביותר בעולם הם גם המקומות הנידחים בעולם. ואם חלילה תלכו בהם לאיבוד, הסיכוי שמישהו אקראי ימצא אתכם נמוך מאוד. לכן, מומלץ להוסיף לביטוח תרמילאים לחו"ל כיסוי איתור וחילוץ לכל מי שמתכוון "לטרק" או לטייל במהלך החופשה שלו.

    קיצור או ביטול נסיעה

    בטיולים ארוכים אין לדעת מה עלול לקרות וקיימת אפשרות שמסיבה כזו או אחרת תצטרכו לבטל או לקצר את הנסיעה. רוב ביטוחי התרמילאים כוללים בתוכם גם כיסוי כזה, וחברת הביטוח תחזיר לכם כסף על תשלומים שביצעתם מראש כמו טיסות פנימיות, מלונות ואכסניות, טיול מודרך ועוד.

    ספורט אתגרי

    אתם לא חייבים להוסיף כיסוי "ספורט אתגרי" רק אם אתם באמת עוסקים בספורט. עבור חברות הביטוח, ספורט אתגרי כולל בתוכו; טיול ג'יפים, קיאקים, צניחה חופשית, טיפוס, סנפלינג וכדומה.

    כדי לקבל בסופו של דבר כסף מחברת הביטוח, אתם חייבים להיות מכוסים בפוליסה בסעיף ספציפי שגרם לבקשה להחזר. למשל, אם תרכשו ביטוח תרמילאים עם החזר הוצאות רפואיות עד גובה 5 מיליון ש"ח (סכום יפה לכל הדעות) והסיבה לתביעה תהיה שחלילה נפלתם במהלך טיפוס על הר – חברת הביטוח תשלם על ההוצאות הרפואיות רק אם הוספתם את הכיסוי המתאים לביטוח שלכם. 

    אסור להקל ראש. חשוב לוודא שכל הכיסויים הנחוצים לכם מופיעים בביטוח.

    כיסוי כבודה

    בין אם זו מצלמה שרכשנו במיוחד עבור המאורע, סמארטפון חדש מהניילון שהחלטנו לקחת איתנו למסע או מוצ'ילה מלאה בגדים, הציוד שאנחנו סוחבים איתנו במהלך הטיול הוא יחסית יקר. ואם הוא ממש חשוב לכם, כדאי שתשקלו להוסיף לביטוח נסיעות לתרמילאים שלכם כיסוי שיגן עליו. ביטוח עם כיסוי כבודה יעניק לכם פיצוי במקרה שחלק מהציוד שלכם אבד או נגנב במהלך הטיול.

    כיסוי לנפגעי סמים

    שימוש בסמים הוא מסוכן (לא סתם יש כיסוי ספציפי בביטוח נסיעות למקרים כאלו). וברוב המאמרים שקראנו במהלך המחקר לכתיבת המאמר הזה לא התייחסו לעניין במלוא הרצינות לטעמנו. אז החלטנו כן לשים את הדברים על השולחן ולהרחיב קצת על הנושא.

    שימוש בסמים הוא מסוכן, אבל שכיח בטיולים ארוכים שבהם יש תחושה עילאית של חופש ומפגש עם תרבויות שונות ברחבי העולם. אתם מכירים את עצמכם ויודעים הכי טוב אם כיסוי כזה בביטוח נחוץ לכם או לא. 

    גם כאן, חשוב לא להקל ראש ולהגיד "יהיה בסדר". יש עשרות מקרים בשנה בהם משלחות נוסעות לחפש בן משפחה ש"נאבד" כתוצאה משימוש בסמים במהלך הטיול והעלות לכך היא גבוהה מאוד. חשוב שיהיה מימון לטיפול מקצועי, לכל מקרה שלא יהיה.

    יודעים כבר איזה כיסויים אתם צריכים בביטוח? צרו איתנו קשר לקבלת ההצעה המשתלמת ביותר מבין חברות הביטוח.

    השוואת ביטוחי תרמילאים

    אז כמו שכבר בטח שמעתם מחברים או משפחה שכבר היו בטיול כזה, מדובר בעסק לא זול. אבל אם תחליטו לעשות השוואת ביטוח כמו שצריך, תוכלו לחסוך מאות דולרים בלי הרבה מאמץ. 

    ארבע החברות המובילות כיום בשוק ביטוחי התרמילאים הן; פספורטכארד, הפניקס, מגדל והראל. ואותן החלטנו לבדוק כשתכננו את הטיול המחודש (והדמיוני) שלנו לדרום אמריקה הנהדרת. 

    למען הסר ספק, קיים סיכוי סביר שאם תבדקו ביטוח עבורכם המחיר שתקבלו יהיה שונה (בהתאם למיקום אליו אתם טסים, זמן השהייה שלכם בחו"ל, המין והגיל שלכם. כדי לקבל השוואה מסודרת ליעד אליו אתם טסים, צרו אתנו קשר.

    מה בדיוק בדקנו? ביטוח לחצי שנה (נובמבר עד אפריל) הכולל כיסוי הוצאות רפואיות, איתור וחילוץ, כיסוי כבודה, ביטול או קיצור נסיעה וכמובן, ספורט אתגרי.

    ביטוח תרמילאים של פספורטכארד (PassportCard)

    פספורטכארד היא בעצם חברת ביטוח המתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל בלבד. היתרון הבולט שלה הוא שכחלק מתהליך רכישת הביטוח, אתם תקבלו מעין "כרטיס אשראי" אתו תוכלו להשתמש במידה וקרה משהו במהלך החופשה ולא תצטרכו להוציא כסף מהכיס. 

    כמה זה עלה לנו? 555.80 $

    הכיסויים:

    כיסוי הוצאות רפואיות עד 5,000,000 דולר (אין השתתפות עצמית)

    ביטול / קיצור נסיעה עד 4,000 דולר (השתתפות עצמית – 50$)

    איתור וחילוץ עד 250,000 דולר (אין השתתפות עצמית)

    כבודה עד 2,500 דולר (השתתפות עצמית – 50$)

    היתרונות:

    אין צורך להמתין לתשלום מחברת הביטוח. כרטיס האשראי של פספורטכארד יאפשר לכם לשלם בקלות עבור כל הוצאה שתזדקקו לה, כלולה בפוליסה ואושרה ע"י הסוכנות.

    הפניקס Smart Travel

    הפניקס היא אולי חברת הביטוח המוכרת ביותר בישראל ולאחרונה היא השיקה את Smart Travel כדי לתת נוק-אווט לסוכנויות הביטוח הדיגיטליות שהתחילו להציע רכישת ביטוח בהתאמה אישית אונליין.

    כמה זה עלה לנו? 382 $

    הכיסויים:

    כיסוי הוצאות רפואיות ללא הגבלה (אין השתתפות עצמית)

    ביטול / קיצור נסיעה עד 6,000 דולר (אין השתתפות עצמית)

    איתור וחילוץ עד 250,000 דולר (אין השתתפות עצמית)

    כבודה עד 2,500 דולר  (אין השתתפות עצמית ברוב המקרים, על סמארטפון ומצלמה תשלמו 100$)

    היתרונות:

    ביטוח בהתאמה אישית באמת (ראו כעדות את המחיר האטרקטיבי) של חברה גדולה עם יציבות פיננסית.

    מגדל מסע עולמי פלטינום – הטבת תרמילאים

    כמו הפניקס, מגדל גם חברת ביטוח מוכרת וגדולה. אך להבדיל מהפניקס, בהראל עדיין לא נתנו את האפשרות לבחור ביטוח בהתאמה אישית (נכון לכתיבת שורות אלו)

    כמה זה עלה לנו? 489.6 $

    הכיסויים:

    כיסוי הוצאות רפואיות עד 5,000,000 דולר (אין השתתפות עצמית)

    ביטול / קיצור נסיעה עד 6,000 דולר (אין השתתפות עצמית)

    איתור וחילוץ עד 250,000 דולר (אין השתתפות עצמית, אלא אם כן מדובר על חילוץ כתוצאה משימוש בסמי הזיה – 2000$)

    כבודה עד 2,500 דולר  (אין השתתפות עצמית ברוב המקרים, על סמארטפון ומחשב נייד תשלמו 100$)

    היתרונות:

    כיסוי לספורט אתגרי ללא תוספת תשלום, כיסוי לנפגעי סמים ללא תוספת תשלום.

    ביטוח תרמילאים של הראל

    הראל אמנם מוכרת יותר בענף ביטוחי הבריאות ("אולי יש לך ביטוח בריאות, אבל אין לך הראל). אבל גם ביטוח הנסיעות שלה לא רע בכלל 

    כמה זה עלה לנו? 512.9 $

    הכיסויים:

    כיסוי הוצאות רפואיות עד 5,000,000 דולר (אין השתתפות עצמית)

    ביטול / קיצור נסיעה עד 7,000 דולר (השתתפות עצמית – 50$)

    איתור וחילוץ עד 250,000 דולר (אין מידע)

    כבודה עד 2,500 דולר  (השתתפות עצמית – 50$)

    היתרונות:

    מגוון רחב מאוד של כיסויים, מתאים למי שרוצה לטוס בראש שקט.

    לסיכום, ניתן לראות כי השוואה של ביטוח תרמילאים משתלמת וניתן לחסוך עשרות עד מאות דולרים על-ידי שיחות טלפון לחלק מחברות הביטוח וכמה דקות של עבודה. אם אתם מעוניינים לחסוך את הזמן ולקבל את ההצעה המשתלמת ביותר עבור ביטוח תרמילאים בחו"ל – פשוט צרו איתנו קשר.

    איזה ביטוח תרמילאים הכי מומלץ?

    מכיוון שכל אחד מכם טס למקום שונה, בתקופה שונה ולטיול אחר לגמרי, אין המלצה חד משמעית על ביטוח תרמילאים כזה או אחר. הכלל הוא פשוט – חפשו את חברת הביטוח אשר מעניקה לכם את כל הכיסויים להם אתם זקוקים, במחיר הנמוך ביותר. וכמובן אל תתפשרו על כל חברה, אלא רק על חברת ביטוח גדולה ויציבה פיננסית שיכולה לשאת בכל עלות שלא תהיה.

    במידה ואתם מבולבלים ואינכם יודעים איפה להתחיל, מומלץ להיעזר באיש מקצוע שידע להגיד לכם אילו כיסויים מומלץ לכם לרכוש לחופשה שאתם מתכננים. 

    אל תהססו לפנות לסוכני ביטוח, אלא יודעים את העבודה וגם יכולים לבדוק לכם לגבי המחירים בחברות הביטוח השונות. במידה ואתם רוצים, אנחנו נשמח ללוות אתכם ולהציע לכם ביטוח תרמילאים מומלץ שיתאים בדיוק למה שאתם צריכים. 

    מתי כדאי לעשות את הביטוח?

    בסופו של יום, הכל טיול באופי החופשה שלכם. כפי שכבר קראתם בחלק הראשון של המאמר, ביטוח תרמילאים הוא בעצם ביטוח נסיעות לחו"ל אשר "מתובל" בהרחבות (כיסויים) אשר מתאימים לאופי הטיול.

    למזלנו, בעידן הדיגיטלי רוב החברות מציעות רכישה אונליין של ביטוח בהתאמה אישית. כך שניתן לבחור פוליסה שמתאימה לטיול שלכם בדיוק רב, על כל חלקיו.

    באופן אישי, כשאני נוסע לחופשה קצרה באירופה או יוון אני מפעיל את הביטוח החינמי שרוב חברות כרטיסי האשראי מציעות (מה כבר יכול להיות, מקסימום כאב לי קצת הראש ואשכב לנוח). אבל כשמדובר בטיול רציני, לתקופה ארוכה ומעורבים בו גם סיכונים כלשהם כמו נפילה או החלקה במהלך טיפוס על הר – חייבים לעשות ביטוח.

    תשובות לשאלות נפוצות

    לכמה זמן ניתן לעשות ביטוח?

    רוב חברות הביטוח נותנות את האפשרות לעשות ביטוח לתקופה של עד שנה.

    אם אין לי עדיין תאריך חזרה?

    בעיקרון, ניתן לרכוש ביטוח לתקופה המקסימלית, לבטל ברגע שהחלטתם לחזור ולקבל החזר (במידה ולא הספקתם לתבוע את חברת הביטוח בזמן שכן הייתם בטיול). אם אתם לא רוצים לשלם סתם לחברת הביטוח ולהתעסק עם הביורוקרטיה של זיכוי כספי שתחזרו, תוכלו לרכוש ביטוח לתקופה מסוימת שאתם חושבים שמתאימה, ולהאריך את התוקף במידת הצורך.

    איך עובדים שירותי איתור וחילוץ?

    ביטוח תרמילאים איכותי מצויד בשיתוף פעולה איכותי עם חברה שהמומחיות שלה הוא איתור וחילוץ של מטיילים בעולם. מדובר בחבר'ה מאוד רציניים (בדרך כלל יוצאי יחידות מיוחדות כמו 669) והם מכירים היטב את מלאכת האיתור על כל סוגיה.

    למרות זאת, חשוב לנהוג במשנה זהירות, לעדכן בכל עת את הקרובים שלכם מה המסלול שלכם בזמן הקרוב, מתי אתם מתכוונים להגיע לאיפה ואם יש לכם את האפשרות "לאותת" מדי פעם באמצעות הסמארטפון זה יהיה מעולה (אפילו סטורי בהוסטל שעצרתם בו באמצע הדרך עשוי להציל אתכם בעת צרה).

    אם אתם נוסעים לטרקים ממושכים באזור ללא קליטה כלל, אל תסתכנו ורכשו ביטוח עם מכשיר איתור לווייני (בתוספת תשלום) שמאותת בכל רגע לחברה המחלצת מה המיקום המדויק שלכם, לא משנה איפה תהיו.

    איך יודעים איפה אפשר לקבל טיפול רפואי?

    אתם יכולים להחליט בעצמכם איפה לקבל טיפול. מומלץ להיעזר באינטרנט ובשירות החירום של חברת הביטוח בה תהיו מבוטחים (במידה ותהיה לכם קליטה) או בתושבי המקום בו אתם נמצאים, הם ידעו להכווין אתכם הכי טוב.

    אגב שירות חירום של חברות ביטוח, הרוב הגדול מחזיק מענה אנושי שיכול לסייע לכם 24/7. חלק מהחברות אפילו מאפשרות גישה לאפליקציה עם כל המידע שאתם צריכים על האזור שלכם. רצוי לשמור בזיכרון של הסמארטפון שלכם את מספרי החירום וגם לכתוב על דף שיהיה אתכם לכל מקרה (הבטרייה של האייפון לא משהו כידוע לכם).

     

    במידה ועדיין יש לכם שאלות, נשמח לעמוד לשירותכם.

    close

    תקנון לורם

    בדיקה בדיקה

    popimg

    אנחנו כאן בשבילך

      קראתי ואישרתי את פרטי התקנון

      popimg